Het is nu ma okt 22, 2018 2:24 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Rechter speaker deur doet niets en nog wat dingetjes.. 
Auteur Bericht
Junior Vivaro

Antwoord met een citaat
Bericht Rechter speaker deur doet niets en nog wat dingetjes..
Goededag,

Ik ben net nieuw en ik heb me al voorgesteld in het ''stel je voor forum''
Ik zit met een probleempje, ik had in me vivaro eerst een gewoone VDO radio zitten die heb ik vervangen voor een sony explod BT3700 radio.
De rechter speaker in de linker voor deur doet niets, dit was ookal bij de VDO radio.
Ik heb de speaker eruit gehaalt en getest met een 1,5v batterij en de speaker reageerde erop dus ik ga ervanuit dat de speaker goed is.
Ik zit zelf nu aan een kabelbreuk te denken maar waar zou dat nou kunnen zitten, ik zit heel misschien bij de schanier punten bij de deur te denken maar goed hoe kom ik hier het beste achter? de rest van de 3 speakers werken gewoon prima.
Ik heb al een beetje zitten klooien bij de schanier punten om te kijken of de speaker toch mee ging doen maar dat leverde niets op.

Tips zijn welkom ik wil er morgen namelijk het probleem verhelpen.

Ik heb nog een vraag, ik heb een los schermpje en mijn oude VDO radio gaf alles aan op het schermpje nu ik de andere radio heb is dat vervallen nu zie ik enkel de buiten temperatuur, tijd ,datum dit alles zie ik gewoon als ik de radio op cd , usb, telefoon, aux zet MAAR... zodra ik de radio op tuner zet vervalt de datum, ik krijg de datum alleem te zien als ik op het knopje drukt maar die schiet weer weg van verloop van tijd.

hoe kan ik dit oplossen.....?

oja... wie weet waar ik goede stoelhoezen kan kopen? ik heb een bank en een bestuurders stoel ik ben al weze zoeken maar vind enkel van die slappehap stoel hoezen waar ik weinig aan heb.

Alvast heel erg bedankt allemaaaal!!!

Groetjessss opperbeun!

Probleem 1 met de speaker heb ik opgelost er zat een kabel breuk.

vr jan 01, 2010 9:42 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]