Geregistreerd: vr aug 17, 2007 11:06 am Berichten: 513 Woonplaats: Lichtaart (Belgie)
Re: Meeting Temse
ik kan je reactie wel begrijpen maar vind het toch spijtig !!! er is al zo weinig reactie hier en als diegene die er nog wel zijn het ook nog laten afweten dan... grtjs nancy
zo nov 22, 2009 10:08 am
Ronny
Special - member
Geregistreerd: za sep 20, 2008 11:10 am Berichten: 468 Woonplaats: Merksem (Belgie)
jaa nancy volledig mee eens tis hier al zo stil groeten
zo nov 22, 2009 11:07 am
Black is Beautyful
Junior Vivaro
Geregistreerd: do maart 20, 2008 9:51 am Berichten: 32 Woonplaats: Provincie Antwerpen
algemene reactie BREEK DE STILTE ik mag nu vrijdag eindelijk men nieuwe BLACK IS BEAUTYFUL met Bobtec opties afhalen,eindelijk en nu maar hopen dat ik weer geen pertotalletje meemaak men knie is niet zo goed maar het leven van een zelfstandige gaat voort ik zal zo spoedig mogelijk wat fototjes plaatsen grtjs Rob
_________________ Nog een fijne dag
wo nov 25, 2009 10:18 pm
Ronny
Special - member
Geregistreerd: za sep 20, 2008 11:10 am Berichten: 468 Woonplaats: Merksem (Belgie)
hey,hopelijk heb je nu wa meer geluk he kan je terug gaan laagvliegen maar nieuwe bus met bobtec spullen???? groeten Ronny
do nov 26, 2009 9:37 am
nancy vanlommel
Special - member
Geregistreerd: vr aug 17, 2007 11:06 am Berichten: 513 Woonplaats: Lichtaart (Belgie)
hoy rob ale dan ziet de toekomst er toch al wa beter uit he nu nog hopen dat je knietje weer in orde komt!! grtjs nancy
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum